wtorek, 28 sierpnia 2018

Zaczynam ćwiczyć, HSGD

Hej motylki, zaczynam ćwiczyć. Dzisiaj o dwudziestej jestem umówiona na bieganie z przyjaciółką, która też jest w pro ana. Wiem, że to czytasz, kocham Cię <3 Oprócz tego, będziemy skakać na skakance.

Śniadanie : jogurt, 2 wafle ryżowe, miętowy cukierek = 220 kcal
Obiad : 1,5 naleśnika 400 kcal
Kolacja : jogurt 120 kcal
Razem : 740 kcal
Startuje od dnia drugiego. owoców i warzyw nie wliczam w bilans (postaram się jeść mało lub wliczę jeżeli będzie ich za dużo). Zamiast cardio bieganie i skakanka (codziennie). Jeżeli przekroczę limit będę ćwiczyć więcej niż normalnie. Co poniedziałek mam nagrodę za przetrwanie całego tygodnia : jedna słodka rzecz, którą sobie wybiorę i nie muszę wliczać jej do bilansu. Miłego dnia :)

6 komentarzy:

  1. Kurcze bieganie z kimś to świetny pomysł. Szkoda, że ja nie mam nikogo na miejscu żeby ćwiczyć z nim. No, ale cóż muszę sama jakoś dać radę.
    Super bilans
    pozdrawiam <3

    OdpowiedzUsuń
  2. O kurczę ale zazdroszczę takiej analizy buddy w realnym życiu *-* Ale macie fajnie, możecie się motywować, dopingować i w ogóle haha. Mam nadzieję że bieg był przyjemny, a poza tym powodzenia na nowej diecie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej ♥ Jejku jak ja ci zazdroszczę, ze masz przyjaciółkę pro ana :o!
    Bilans jest ok. Choć ja pewnie te 740 kcal bym rozbiła na milion małych kawałków ;D Nie potrafię jeść tak rzeczowo.
    Świetna nagroda :) Trzymam kciuki za ciebie ♥

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie ze masz taką przyjaciółkę. Wierzę że wam się uda!💜❤

    OdpowiedzUsuń
  5. zazdroszcze takiej przyjaciółki, razem na pewno wam się uda! Trzymam za was kciuki❤️

    OdpowiedzUsuń