czwartek, 22 listopada 2018

Powrót 62.4

Hej motylki. Wiem, że długo mnie nie było, za co Was przepraszam. Nie chcę pisać co było przyczyną zaprzestania odchudzania, bo bardzo dużo by tg było, a szanuję wasz czas. Jestem i to się liczy! :D. Moja koleżanka - Ola razem ze mną się odchudza. Jak się zdecyduje będzie razem ze mną prowadzić bloga, a jeżeli nie to spróbuję namówić ją do pisania bilansów codziennie (no Olaaa zgódź się, pomogę Ci <3). Zachęćcie Olę, żeby pisała tu razem ze mną, zawsze dodatkowa duszyczka do wspierania się! =^.^= Nie przedłużając. Mój bilans:

Środa:
Śniadanie :  chleb z szynką 170 kcal
Drugie śniadanie : orzeszki ziemne 142 kcal
Obiad : żurek 327 kcal
Przekąski : 1/2 kawałka domowej pizzy 128 kcal
                   2 łyczki mullermilch 40 kcal
                   wafel ryżowy 38 kcal
                   vifon złoty kurczak 50 kcal
Suma : 895 kcal



Czwartek :
Śniadanie : jogurt z musli 237 kcal
Obiad : ryż z warzywami i piersią kurczaka 270 kcal
Przekąski : 2 mandarynki 74 kcal
                   banan 105 kcal
                   wafel ryżowy 38 kcal
                   sałatka z pomidora ogórka i cebuli 70 kcal
Suma : 794 kcal

Ode mnie to tyle, życzę powodzenia i wytrwałości w postanowieniach motylki <3

6 komentarzy:

  1. Miło, że wróciłaś ^^. Nie do końca zgadza mi się kaloryczność tego vifona, bo o ile dobrze pamiętam mam on gdzieś 4 razy tyle kalorii. Trzymaj się i powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. vifon na pewno tyle ma. Zawsze sprawdzam kaloryczność produktów. Dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  2. To ten - http://www.ilewazy.pl/porcja-zupy-blyskawicznej-kurczak-zloty czy inny? Kojarzę tylko ten, więc przepraszam ^^"

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chyba tak. To jest dziwne, na paczce pisze, że jest 70 gram a 100 gram ma około 70 kcal. Dolewam do tg wody, a woda przecież nie ma kalorii o.o

      Usuń
    2. Tylko że jest napisane, że w 100 gramach gotowego produktu ^^. Też się na to kilka razy złapałam...

      Usuń
  3. Całkiem ładne bilanse. Lepsze niż u mnie ;D
    Trzymam kciuki xoxo

    OdpowiedzUsuń