poniedziałek, 3 grudnia 2018

Waga nie spada?!

Hej. Wczoraj dzień zapowiadał się super... Mało kalorii, około 600 - cud miód normalnie XD no to tata mi wjechał z taką wielką bułą, coś na oko 20 cm, może trochę mniej wysmarowaną GRUBĄ warstwą masła XD jak ja tam prawie na zawał zeszłam. Za to dzisiaj rodzice mieli na po południu i nie musiałam jeść obiadu, zjadłam tylko jabłko i mandarynke (po południu) , bo głodna byłam i od dzisiaj biorę te leki, w których skutek uboczny to odchudzanie. No, ja mam nadzieję, że zadziałają na mnie, bo te z tyciem zadziałał :d no nic. Schudne z tabletkami i bez nich. Waga nie spada, stanęła w miejscu. Możliwie, że to zatrzymanie się wody w organizmie, ale tak na wszelki wypadek - macie może sposoby na poprawę metabolizmu? Z góry dzięki za odpowiedzi :3

Wczoraj:
Śniadanie: banan 105 kcal
Obiad: ziemniaki z kotletem 432 kcal
Kolacja: banan 105 kcal
               bułka z masłem 470 kcal
Suma: 1112 kcal



Dzisiaj:
Śniadanie: chleb z szynką 239 kcal
Lunch: mandarynka 37 kcal
Obiad: jabłko 72 kcal
Suma: 348 kcal

Dzięki za przeczytanie. Miłego dnia/wieczoru/nocy. <3

8 komentarzy:

  1. Piękne bilanse. Też myślę, że może to być zatrzymanie wody. Jeśli się nie mylę, to po maks. kilku dniach powinno być lepiej. Ja na poprawę metabolizmu jedyne co stosuję to zieloną herbatkę przy śniadaniu xD Ale w internecie na pewno jest więcej sposobów. Trzymaj się ^^

    ~Vicy

    OdpowiedzUsuń
  2. Wspaniale bilans, poczekaj jescze może dzień lub dwa to może waga ruszy a jak nie to może zjec coś moczo pędnego i waga może ruszy, powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Super bilanse :) Co do metabolizmu, to słyszałam, że ostre przyprawy mogą go jakoś podkręcić. Warto spróbować! No i pewnie trochę ruchu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Pij dużo herbaty, wychodź często na spacery, i najlepiej jedx ostre jedzenie, na pewno ci w tedy pomoże :3

    https://aletoglupie.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej ♥
    Boże :o Ja nie rozumiem jak można smarować tak dużo masła.. Ja to tylko odrobinę. Aby zakryć dziurki w chlebie.
    Nie przejmuj się, że waga stoi. Rób swoje :)
    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  6. bilans dobry. :) Zielona herbata dobrze oczyszcza, może Ci pomoże wypróbuj. A waga spadnie, cierpliwości :)

    Trzymam kciuki i powodzenia!

    OdpowiedzUsuń
  7. Potwierdzam, ostre przyprawy i sporo zielonej/czerwonej herbaty potrafi zdziałać cuda. I cynamon *.*. Waga mocno zależy od cyklu, no, chyba że należy się do niewielkiego odsetka szczęśliwców, których organizm nie zatrzymuje wody. Trzymam kciuki, żeby tabletki jednak miały ten magiczny efekt uboczny.
    Trzymaj się i powodzenia ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. na zatrzymanie się wody w organizmie najlepsze jest... PICIE JESZCZE WIĘKSZEJ ILOŚCI WODY+ cytryna i ćwiczenia

    OdpowiedzUsuń