niedziela, 9 grudnia 2018

Nie mogę wejść na drugie konto na fb? (konfa z pro any)

No hej. Może wy mi pomożecie. Pisałam z Wami na konwersacji na fb. Przelogowałam się na moje konto i po jakimś czasie chciałam wejść zobaczyć co mi piszecie. No.. Nie mogę wejść. Loguje się, i jest komunikat, że mam wstawić zdjęcie z twarzą... No i spróbowałam wstawić jakieś byle jakie i nic! Nmg się przez to zalogować. Zdjęcie twarzy jakieś z galerii też chciałam dać, ale nmg jakoś usunąć tamtego zdjęcia co dodałam bez twarzy...

7 komentarzy:

  1. Usunęli Twoje konto niestety, musisz je zweryfikować. Proponuję Ci założyć je od nowa, ale z normalnym imieniem i nazwiskiem typu jakaś Kasia Nowak, czy Grażynka Świat xd Wstaw losowe zdjęcie z internetu, możesz zmienić później na konfie swoją nazwę

    OdpowiedzUsuń
  2. Arturia ma rację, tak będzie najprościej. Napisz później do mnie bądź którejkolwiek z dziewczyn, żeby dodać Cię znowu. Trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Fb lubi, niestety, usuwać konta lub je blokować. Taki wredny dziad. To, co dziewczyny radzą, będzie faktycznie najłatwiejsze. :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Jebać konfidentów!!!!!1!1!!!!111!!

    Dziewczyny mają rację, zrób jak mówią :D

    Vicy

    OdpowiedzUsuń
  5. Wracaj do nas szybciutko ! :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Dziewczyny, można prosić o nazwę? Też chętnie dołączę, potrzebuję wsparcia w mojej drodze

    OdpowiedzUsuń
  7. moze mi ktoras zdradzic, jak znajde Was na fb? :D

    OdpowiedzUsuń