poniedziałek, 4 marca 2019

Walka z ED! Zaczynam na zdrowo 1#

Hej. To będzie na pewno dłuższy post niż moje poprzednie... Dlaczego chcę odejść od Pro Any? Głównie ze względów zdrowotnych, efektu jojo po odchudzaniu (już raz to przeżyłam), rodzina zaczyna się martwić, chłopak też... To będzie dla mnie bardzo trudne, ponieważ jestem uzależniona od drastycznego odchudzania. Kochałam to jak mogłam już po paru dniach wcisnąć się w swoje spodnie, które mnie uciskały strasznie. Kiedy leciały centymetry w talii... Kiedy patrzyłam jak co 3 dni spada mi kilogram. Zrozumiałam, że to nie jest rozwiązanie dla mnie. Nie kończę z blogowaniem. Będę pisała dalej jak tam u mnie. Może wstawię jakieś fajne przepisy, z których ktoś skorzysta. To będzie bardzo duże wyzwanie dla mnie - normalność. Nie wiem czy temu podołam, czy może wpadnę w wir głodówek. Dzisiaj mam w planach zjeść 1500 kcal. Wiem, może brzmi to nie możliwie dla Was, ale dla mnie jest to do osiągnięcia. Nie będę tu Wam pisać, żebyście też przestały, bo każda ma swój rozum i zrobicie to co Wam się podoba. Nie mówię też, że jestem lepsza, ponieważ będę starała się odżywiać w miarę okej (przepraszam, jeżeli któraś z was to tak odebrała. Nie miałam tego na myśli). Na Wasze blogi będę codziennie zaglądać i Wam kibicować. Proszę Was też, żebyście (jeżeli chcecie) zostały tu przy mnie i też mnie wspierały. Dziękuję Wam za przeczytanie moich wypocin. Dzisiaj edytuje posta i dam bilans. Nie przekraczający 1500 kcal i oczywiście spacer. :) Powodzenia motylki !

7 komentarzy:

  1. Hej, życzę ci w takim razie wszystkiego dobrego ♥ Nadal będę chętnie czytać twoje posty (i z chęcią zobaczę jakieś zdrowe przepisy!). Taki blog to nie tylko pokazywanie niskich bilansów i tego ile kg nam spadło, to także coś w rodzaju pamiętnika, skrawek naszego prywatnego życia, tak więc pisz dalej kochana :) Trzymaj się ♥

    OdpowiedzUsuń
  2. No hej Kochana! ♥
    Na grupie masz wsparcie, więc i tutaj je dostaniesz. Kibicuję Ci osiągnięcia celu w zdrowy sposób. Na każdą z nas kiedyś przyjdzie pora sie "ustabilizować" na mnie jeszcze czas, ale gdy osiągnę co chcę mój blog zamieni się w walkę o stabilizację wymarzonej wagi, by już nie przytyć. ♥

    Powodzenia!♥

    OdpowiedzUsuń
  3. 1500 kcal to dalej sporo poniżej "normy" :P ludzie chudną jedząc powyżej 2000 kcal. To wszystko zależy od tego ile jemy ^^ powodzonka :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę Ci powodzenia w postanowieniu, sama od 9 lat walczę z ED i też chciałabym w końcu zacząć zdrowo jeść :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Ci powodzenie w takim razie i oby wszystko się udało, dawaj znać od czasu do czasu jak tam :)

    https://chudneostatniraz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie odchodzimy nigdzie i będziemy cię wspierać <3 Koniecznie daj znać, jak ci idzie ;)

    OdpowiedzUsuń