niedziela, 3 marca 2019

Aktywność fizyczna i dieta

Witajcie. Wczoraj szybko zasnęłam i nie zdążyłam dodać posta. No niestety. Byłam na tym hamburgerze, ale myślę, że odrobiłam to aktywnością fizyczną :) Spacer 2.5 godzinki oraz marszobieg godzinka :) Dobrze, że byłam biegać z koleżanką, chociaż mnie motywowała do biegania :3 Dzisiaj pogoda pod psem, więc nie wytykam nosa z domu! hah XD

2.03.2019r.
Śniadanie:
Jogurt naturalny z cukrem 154 kcal
4 mentosy 48 kcal
Obiad:
Hamburger 426kcal
70g frytek 192 kcal
Przekąski:
100 ml Sok jabłkowy 49 kcal
100 ml Cola 44 kcal
Bilans: 913

3.03.2019r.
Śniadanie: Banan 105 kcal
Lunch : Sok jabłkowo marchewkowo buraczany 100 kcal
Obiad: Ziemniaki z kurczakiem i sosem 536 kcal
Przekąska: Sok jabłkowo marchewkowo buraczany 100 kcal
 Bilans: 846 kcal

Spróbuję nic już dzisiaj nie zjeść, tylko wypić zieloną herbatę. Najwyżej edytuje posta.

Dziękuję wszystkim, którzy nadal mnie czytają. To dla mnie bardzo dużo. Do zobaczenia :)!

4 komentarze:

  1. Hej! Bilanse ok. Może nie najzdrowsze(głownie mam na myśli ten z wczoraj) ale poniżej 1000 kcal no i poruszałaś się trochę, więc to na pewno na plus. Dodam sobie Twojego bloga do mojej listy, mam nadzieję, że nie masz nic przeciwko :) Będę wpadać, trzymaj się chudo <3

    skinnyandskinny1.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Hejka, miło mi że dziś znów jesteś :) Mam pytanie - w poprzednich postach była mowa o konfie na Fb z Pro Any, dodasz mnie? Karolina Wolecka (uprzedzam, że to moje fake konto, prawdziwe podam Ci zaraz po dodaniu). Miej się chudziutko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Możesz mi powiedzieć (nie masz bloga) dlaczego chcesz dołączyć i czy jeżeli dołączysz to czy będziesz aktywna na grupce?

      Usuń
  3. Dasz radę! Raz na jakiś czas można sobie pozwolić, jak sama mi to dziś mówiłaś ;) Byle nie za często i będzie git. Walczymy! :*

    OdpowiedzUsuń