sobota, 2 marca 2019

Poddałam się, ale już tu jestem.

Witam. Chciałabym Was przeprosić za to, że mnie tyle nie było. Wracam! Będzie coraz lepiej, wierzę w to z całego serca.
Co się u mnie działo, gdy mnie nie było? Przytyłam znowu :< Od tych paru dni co wróciłam, schudłam 0.7 kg. Czyli ważę 63.3kg przy 162 cm. Bilans dodam wieczorem. Jeszcze raz przepraszam, że mnie tyle nie było. A .. no i coś jeszcze... Dzisiaj muszę iść na hamburgera.. Nie wymigam się już, ponieważ odkładam to 2 tygodnie. No cóż. Postaram się dzisiaj mało zjeść (prócz tego okropnego hamburgera brrr) i pójdę na długi spacer. Życzę Wam wszystkim powodzenia. <3

1 komentarz:

  1. Halo halo hej
    Znajdź mnie na facebooku, Karolina Wolecka. Szukam wsparcia. Jakiś czas temu znalazłam Twojego bloga i już zaczynałam się martwić, że to nieaktywne

    OdpowiedzUsuń